perjantai 24. helmikuuta 2012

moikka pandat=)

moi panfu ja olokolaiset!

nyt mä eli mimosa_/kisu75 teen isomman postauksen kun eilen hiih se eilinen postaus oli aika lyhyt sori :(             no mut nyt mä kerron vähän musta no mä oon olokossa kisu75 ja panfussa mimosa_ ennen kävin joka päivä panfussa mut nyt käyn joka päivä olokossa eli olen oloko ja panfu hullu!:)  ja minä ja ellabe ollaan oikees elämäs parhaat kaverit ja niin en oikein haluu kertoo mun okeest elämästä kauheesti hihi mut nyt kerron vähän oloko & panfu vinkkejä no ekaks olokon viisi vinkkiä      (ps.ne ei oo parhaimasta huonoimpaan järjestyksessä)

1.jos haluaa rahaa olokossa niin kannattaa pelata pelejä ja kerätä tavaroita ja myydä ne sally kaminskille ja vieläei niin hyvä mutta ihan ok vinkki tee tehtäviä koska joistain tehtävistä saa kolikoita
2.jo haluat paljon kavereita olokossa niin hyväksy jokainen kaveripyyntö ja mene johonkin olokon paikkaan jossa on paljon väkeä ja sano: kaikki ketkä haluavat olla mun kaveri niin tulkaa mun kotiin
3.jos haluaa päästä kaikki olokon tasot läpi niin pitää tehdä paljon tehtäviä
 4.jos haluat jotain tavaraa olokossa tosi paljon kannatta tehdä vaihto kauppapyyntö
5.jos haluat olla oloko mestari niin tee mitä oloko vinkeissä sanottiin

no siinä oli olokon viisi vinkkiä ja nyt tulee panfun viisi vinkkiä

1.kannttaa käydä joka pivä panfussa katsomassa toimiiko yllätyskone tai tasokone
2.kannattaa tehdä saavutuksia koska joistain mutta ei kaikista saavutuksista saa palkinnon
3.ei kannata ostaa kultapanda pakettia koska kun et ole enään kultapanda niin et voi enään käyttää niitä tavaroita jotka ostit silloin kun olit kultapanda
4.jos haluaa rahaa panfussa kannataa pelata paljon pelejä ja käydä oka päivä rannalla olevan delffiinin luona sillä häneltä saa joka päivä sata pandakolikkoa
5.jos haluat olla panfu mestari niin tee mitä panfu vinkeissä sanottii 


no siinä oli panfu vinkit ja tähän mä lopetan tän postauksen


tassuin ja käpälin
mimosa_/kisu75

2 kommenttia:

  1. no älkäähän ujostelko pnfu ja olokolaiset pankaa vain kommetteja tulemaan odotan niitä jo innolla

    mimosa_/kisu75

    VastaaPoista
  2. Oon tehny Olokos kaikki tehtävät. :DD Olen ylpeä.

    VastaaPoista

Onko kommentti tulossa? hienoa! älä epäröi laita vain
Emme voi odottaa lukea niitä!!