perjantai 2. maaliskuuta 2012

Ellaben Kultapanda päivät☻

Moi Kaikki Olokolaiset!

Siis tänään oli Olokossa kulttispäivät.
Me hengattiin Kisu75 kanssa Olokossa ihan tooooosi kauan ehkä TUNTI!
No tässä on pari kuvaa mun Oloko kultapanda päivästä.
                                        Tässä kuvassa oon Viisaudenpuulla
                                     
                                                        Mun Profiili
                                                                               Mun Maja
                                                                                Ja tässä on yksi kitiotyon peleistä.



                No tossa mun kultapanda päivät. ostin aika paljon kamaa:)
              Ja panfus ei oo tapahtunu ihmeempää paitsi se että me meemme Eloisille
                 takas ens keskiviikona. Me juostiin tänään koulussa ihan täysillä
       hippaa ja tuli ihan tosi hiki:(  Meillä oli siainen keskiviikona ja torstaina.

                      No tossa mun koiran kuva:) Sen Nimi on Nero:)


No Heips!
Tassut

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Onko kommentti tulossa? hienoa! älä epäröi laita vain
Emme voi odottaa lukea niitä!!