tiistai 27. maaliskuuta 2012

Ellabe Pyytää teiltä anteeksi

Moi pandahanit,

Niin, pyydän anteeksi että en ole postaillut pitkään aikaan:(
Mutta Panfussa on aika paljon nyt meneillään. Ja olokosta minulla on
myös hyviä uutisia. No eka olokosta no olokoon on tullu nyt vähä kevät tunnelmaa:)
Niin ja toisiakin hyviä uutisia! Kisu75 sai tehtyä hiekkakakun! Ja hän o yrittänyt tehdä sitä jotain 2 viikkoa.
 Tässä näkyy missä työssä minä olen:)
                                                                   Ou-jeee! Oon jo noin pitkällä:)

                                    Ja uusi sivu tuli menkää heti katsomaan! Niin Ja nyt panfu uutisiin.
                      Níin panfuun on tullut kevät! Nyt voi vetää talvi takit, haalarit, toppahousut. Ja kaiken pois nyt kun on taas kevät! Ja olin ajatellut pitää panfu synttärit. Toivottavasti tulette!
 Tässä kutsu--------- >
Niin ja sitten vielä panfusta:) Niin oletteko kuulut Maxin kukkapuku tarinan loppuun.
Se on lopussa tosi hassu. Tässä kuva
No, tähän postaukseen tuli kyllä ehkä väääähän liika kuvia:) Menkää HETI panfu-blogiin¨
Lukemaan maxin tarinan. Ja muutes Proffa bookwoorm suunittelee meille juuri pääsiäis-ylläriä!
Sen nimi on piilotettu tähän sanaan                           -KAMUNAAMARI-

No, saateko te sanan selville? No ette tarvitse miettiä turhaan koska huomenna te sen näätte viidakossa.

No tuli aika paljon sanottua:) No ainakin se paikkaa nuo kaikki jutut että en ole postaillut
-ELLABE

                                            Iso kuva:) Hihhiiiiiiiii.:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Onko kommentti tulossa? hienoa! älä epäröi laita vain
Emme voi odottaa lukea niitä!!