tiistai 17. huhtikuuta 2012

monta asiaaa

moikka!

no moi niinkun otsikosta huomaa mula on moooooooooooooooonta asiaa kerrotavana ekaks vähän oikeest elämäst nimittäin saa perjantaina 3DS pelikonsolin ja jos ette tiedä mikä se on niin tässä kuva



nii aika hieno ainakin mun mielestä mut muuten en saa sitä sinisenä vaan pinkkinä :)

sit toka asia eli mun oloko tehtävät oon kyl mun mielestä aika pitkällä ja tässä kuva taas

  

niin ja tässä mun toinen oloko tehtävä


niin oon megaranskiksissa ja  glace fatal & gallo bombassa

mut sit eteen päin nimittäin nyt te näätte mun puumajan panfussa tässä kuva siitä


niin siinä mun puumaja jos ihmettelette mistä oon saanu noi kaikki tavarat niin ooon saanu ne yllätyskoneeesta ja viikko tehtävistä.

niin muuten jos teillä on ongelmia hymiöiden kanssa blogissa niin ellabe on tehnyt mun ja ellaben blogiin sivun josta voi kattoo miten voi tehä hymiöitä blogiin sebn sivun nimi on: Miten teet panfu-blogiin hymiöitä                   
niin no ei muuta asiaa tai kirjoteltavaa tällä kertaamoikkuli poikkulis:()

tassuttain

mimosa_/kisu75

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Onko kommentti tulossa? hienoa! älä epäröi laita vain
Emme voi odottaa lukea niitä!!