tiistai 19. kesäkuuta 2012

moikkelis poikkelis!

moi!
Ekaks haluun sanoo et ellabe ei kirjottele vähään aikaan kun se on menny loma matkalle usa:han

ja ens keskiviikosta alkaen en kirjottele vähään aikaan koska meen pohjan maalle mun siskon ja mun mummin kanssa tapaamaan mun mummin siskoa :) ja mä tuun sieltä 29.6 perjantaina  ja sit mä en tiedä millon ellabe tulee usa:ta

mut sit kerron mun panfu päivästä



                                                                mun bolly  syömäs aamupalaa
   


                                                                    tos taas mun bolly nukkuu päivä unia



                                sit mun piti lähtee kunnostamaan hevosen kärryjä ja heppa vahti


                             kun olin kunnostanu kärryt menin kuuntelemään musaa jätski baariin


                                   meniin pelaamaan latapelejä hamelotin kanssa mutta sitten huomasin että hamelot nukkui




sitten mun oloko päivään



                                    olin menossa hakemaan kaktuksen mutta sitten sainkin piikin tassuuni



                                                   päätin mennä deikan ryhmä huoneeseen kysymään apua


 ja siellä elnora dhanta otti piikin pois tassustani


                                            sieltä meni hakemaan puuta majavalt


                                                       samalla kävin katsomassa tuloksia ja tälläiset ne oli
                                                 
                                                                    1.Deika  pisteet.228
                                                                    2.Eka     pisteet.136
                                                                    3.Zurak  pisteet.108

siinä oli mun tän kertanen postaus nähään 29.6


:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Onko kommentti tulossa? hienoa! älä epäröi laita vain
Emme voi odottaa lukea niitä!!